30/9/08

Σώμα σε κατάσταση σήψης μέσα σε μπουκάλι Lipton


Θέλω να καταγγείλω το super market Atlantic και την εταιρία Lipton.
Αγόρασα την Πέμπτη 18-9-2008 (ώρα 8:20΄μ.μ.) μαζί με άλλα πράγματα ,από το super market Atlantic (υποκατάστημα Μεγαλόπολης), 6 μπουκάλια Lipton red tea των 500 ml, με ημερομηνία λήξης 06/2009 και καταναλώσαμε τα 4 εξ αυτών. Όταν πήγαμε να ανοίξουμε το 5ο μπουκάλι διαπιστώσαμε ότι μέσα υπήρχε σώμα διαστάσεων περίπου 2x2x1 cm σε κατάσταση σήψης.
Απευθύνθηκα στο συγκεκριμένο super market για να διαμαρτυρηθώ και η απάντηση που έλαβα ήταν ότι το φταίξιμο είναι της εταιρίας Lipton.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τα super markets Atlantic, πρόκειται να αλλάξουν τον τρόπο που θα επιβραβεύουν τις αγορές από τα μαγαζιά τους με πόντους. Αυτό θα γίνει στο τέλος του μήνα, δηλαδή από 1 Ιουνίου 2009.
Μέχρι σήμερα κάθε πελάτης κέρδιζε 1 πόντο για κάθε 0,30 € (30 λεπτά του ευρώ) αγορών. Δηλαδή κέρδιζε 3 πόντους στο 1 ευρώ.
Αυτό θα αλλάξει προς το χειρότερο για τον καταναλωτή. Από 1/6/2009 ο πελάτης θα κερδίζει 1 πόντο ανά 3 ευρώ.
Αν μέχρι τώρα με αγορές 6 ευρώ κέρδιζες 18 πόντους από 1/6/2009 θα κερδίζεις μόνο 2.
Το χειρότερο για τον καταναλωτή είναι ότι οι πόντοι που έχει συγκεντρώσει ο κάθε πελάτης μέχρι τώρα θα προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα, από 1/6/2009.
Δηλαδή αν κάποιος πελάτης έχει μαζέψει 3.000 πόντους με αγορές 1000 € οι πόντοι αυτοί θα μετατραπούν αυτόματα σε 100.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η παραπάνω πληροφορία εμφανίζεται με τα γνωστά ψιλά γράμματα στα τελευταία φυλλάδια προσφορών της αλυσίδας που είναι διαθέσιμα σε κάθε μαγαζί της. Δεν έχει ανακοινωθεί με άλλο τρόπο για προφανείς λόγους.

Όμως τι μπορεί να κάνει ο καταναλωτής γι’ αυτό;
Για τις ημέρες που απομένουν, πρέπει να εξαργυρώσει όσο το δυνατόν πιο σύντομα τους πόντους του. Ζητήστε δωροεπιταγές ή εκπτώσεις σε είδη προσφορών. Είναι αναφαίρετο δικαίωμά σας να το κάνετε. Αυτή είναι η έννοια της συλλογής πόντων. Η εξαργύρωσή τους όταν και όποτε θέλετε εσείς.
Στη συνέχεια παραπονεθείτε έντονα. Έχει αποδειχτεί ότι τα λίγα παράπονα δεν εισακούονται. Τα πολλά τα λαμβάνουν υπόψη.
Είναι απαράδεκτο σε εποχές οικονομικής κρίσης όταν άλλες αλυσίδες εμπορικών καταστημάτων κοιτάζουν έστω και λίγο τον πελάτη ορισμένοι να κοιτάζουν μόνο την τσέπη τους.
Διαδώστε το και ενημερώστε όσους απ’ τους γνωστούς σας είναι πελάτες στην αλυσίδα αυτή.

Karagioz fugar είπε...

Το τσάϊ το μαζεύουμε απο το βουνό , το αποξηρένουμε και το κρατάμε σε γυάλινο βάζο. Εάν θέλουμε πράσινο παγωμένο τσάϊ , τότε αγοράζουμε πράσινο τσάϊ απο κάποιο μαγαζί με βότανα(Μοναστηράκι). Βράζουμε το τσάϊ, το σουρώνουμε , το βάζουμε στο ψυγείο, σε γυάλινο μπουκάλι και έτοιμο!

Που να έβλεπες τη κατάσταση που επικράτει στα εκτροφεία ζώων, των οποίων το κρέας πουλάνε στα σουπερ μαρκετ!! Μεζεδάκι θα σου φαινόταν το "σώμα σε σύψη στο icetea σου

Ximena Jimena είπε...

Γεια σε όλους, σήμερα είναι μια παραγωγική μέρα. Δουλεύω για τα έργα μου που πρέπει να γίνουν την επόμενη εβδομάδα και επίσης σχεδιάζω μια νέα στρατηγική για τους επιχειρηματικούς μου στόχους. Μιλάω για τον κ. Pedro, έναν υπάλληλο δανείου που βοήθησε στην έγκριση του δανείου μου για την έναρξη της επιχείρησής μου σε ποσοστό 3%, οπότε ελπίζω πραγματικά τις επόμενες εβδομάδες να μπορέσω να επανέλθω και να μην αφήσω τίποτα να με κρατήσει κάτω. Μισώ αυτά τα πάνω-κάτω πράγματα κάθε μέρα είναι διαφορετικά και απλά μισώ αυτό που νιώθω. Είμαι έτοιμος να γίνω εκείνο το άτομο που ήμουν πριν από περισσότερο από ένα χρόνο που είναι σε καλό δρόμο και ξέρει τι είναι σημαντικό, καλή υγεία και να πηγαίνω για τους στόχους μου. Απλώς διατηρώ την πίστη ότι θα επανέλθω σε καλό δρόμο και επίσης ανυπομονώ για τις πολλές αλλαγές που έρχονται στη ζωή μου τις επόμενες εβδομάδες. Κράτα με στις σκέψεις σου, όλη η θετική ενέργεια χρειάζεται πραγματικά.
για επιχειρηματικό δάνειο.προσωπικό δάνειο, δάνειο αυτοκινήτου, στεγαστικό δάνειο και άλλη οικονομική βοήθεια.
Επικοινωνήστε με τον κ. Pedro για δάνειο 2% στο pedroloanss@gmail.com.