19/9/08

Κοροϊδία από το κατάστημα μότο κίνο στα Χανιά

Πραγματικά κάποια άτομα είναι ...άσε να μη χαρακτηρίσω.
Στις 14 Αυγούστου αγόρασα ένα μηχανάκι μάρκας lingken από το κατάστημα μότο κίνο στην οδό ελευθερίας στο Πασακάκι των Χανίων της Κρήτης. Δυστυχώς είμαι από τα άτομα που δεν χρωστώ σε κανέναν έτσι λοιπόν και σε αυτόν. Του έδωσα όλα τα λεφτά του ποσού των 800 ευρώ που το πουλούσε και με διαβεβαίωσε ότι οι πινακίδες θα ήταν έτοιμες σε μια το πολύ δυο εβδομάδες… ε, πάμε για 19 Σεπτέμβρη!! και ακόμη περιμένω. Τι τηλεφωνά τον έχω πάρει τι περνώ από το μαγαζί τίποτα. Ούτε τις πινακίδες που λέει προσωρινό δεν έχει. Στις αρχές μου έλεγε ότι φταίει το μηχανολογικό, μετά ότι δεν έχει ακόμα το τιμολόγιο και τώρα κάτι για την μεταβίβαση της εταιρίας.. τελικά του ζήτησα αρκετά άγρια, τα λεφτά μου πίσω και να πάρει το μηχανάκι αλλά μόνο που δεν γελάει μαζί μου. Σημειωτέων πως αυτός είναι αστυνομικός και το μαγαζί είναι στο όνομα της γυναίκας του. Οπότε καταλαβαίνετε και το στυλάκι του. Εγώ είμαι ο νόμος εσύ τι να μου κάνεις???
Τι άλλο πια να κάνω? Να πάω στον εισαγγελέα? Ας μου πει κάποιος. Δεν θέλω να φτάσω ως εκεί. Ζητώ την βοήθεια σας για ηθικούς κυρίως λόγους και όχι τόσο για τα χρήματα...δεν αντέχω άλλο...

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φίλε... Όταν πλήρωσες, πήρες απόδειξη? Υπάρχει κάτι που αποδεικνύει ότι έδωσες 800 ευρώ για το μηχανάκι?

evaelenis είπε...

εννοητε πως πηρα αποδειξη δεν ειμαι και εντελως βλακας...αλλα και παλι..τωρα αν δεν βγουν πινακιδες μεχρι τα τελη του σεπτεμβρη παω στον εισαγγελεα και ας καουν ολα δεν με νοιαζει.καποιοι πρεπει να σταματουν καποιες συμπεριφορες ..δεν ειναι αυτη κατασταση..

Ανώνυμος είπε...

Τελικα τις πηρες τις πινακιδες ρε κουφαλα και δε μας ενημερωσες!!!