5/4/08

Απάτη με αγοραπωλησίες αυτοκινήτων....ΠΡΟΣΟΧΗ ! ! !

Υπάρχει μία σπείρα απατεώνων , κυκλοφορούν κυρίως σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη.
Βρίσκουν πωλητές αυτοκινήτων κυρίως μέσω αγγελιών , τους παίρνουν τηλέφωνο και τους κλείνουν ραντεβού για να δουν το αυτοκίνητο.
Στην συνέχεια βλέπουν το αμάξι , λένε ότι τους ενδιαφέρει και κλείνουν δεύτερο ραντεβού σε κάποιο ΚΕΠ για να γίνουν οι απαραίτητες εξουσιωδοτήσεις για την μεταβίβαση κτλ...
Συνήθως επιλέγουν αυτοκίνητα αξίας 18.000 euro και πάνω,
πληρώνουν το 1/3 της αξίας με μετρητά και το υπόλοιπο με μία
επιταγή 20-50 ημερών.........
Η επιταγή ΠΑΝΤΑ είναι ακάλυπτη ! !

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΤΑΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΓΚΑΛΟΠ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΚΑΙ ΕΠ ΑΥΤΟΥ ΣΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΕΨΑΧΝΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΩ ΤΟ ΓΕΙΤΟΝΑ ΜΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΝΑ -PUNTO TURBO- ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΜΠΟΥΡΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΟΒΓΑΙΝΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΣΤΟ ΣΤΕΝΟ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΟΥ ΜΕ ΑΜΕΤΡΗΤΑ ΝΤΕΣΙΜΠΕΛ ΣΠΑΖΟΝΤΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΤΖΑΜΙΑ ΜΟΥ ,ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΟΥΝ ΤΑ ΑΚΑΠΝΑ
ΠΑΡΑΣΗΜΑ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΕΝΤΑΣΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ..ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ
ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΝΟΜΟΤΑΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ?
ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΞΗ..ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ
ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΟΠΟΥ ΑΥΤΟ ΔΙΑΣΩΖΕΤΑΙ, ΜΕ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΩ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ... ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΕΔΩ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΡΗΤΟ.-ΜΠΟΡΕΙ ΕΣΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕΣΟΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΝ ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ...ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΠΡΟΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑΥΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΣΥΔΟΤΟΙ
Ο ΝΟΩΝ ΝΟΗΤΩ .