22/3/08

Κοροϊδία της Tellas

Έχω ΤELLAS ZISTO και ανήκω στο ιδιόκτητο δίκτυο της(Full LLU) και εδώ και ένα μήνα (από 28-1-2008) αντιμετωπίζω σοβαρό πρόβλημα και με το τηλέφωνο αλλά και με το internet.
Καθημερινά το τηλέφωνο κόβεται για πάνω από 4-5 ώρες ενώ όταν είναι ενεργό ακούγονται πολλά παράσιτα και θόρυβος καθώς επίσης και συνακρόαση(ακούω άλλες συνομιλίες μέσα στην γραμμή μου).Όσο για το internet τι να πω!Κατεβάζω με ταχύτητες dial up με 15-20kbps και υποτίθεται ότι έχω 12MBPS.Έχω ελέγξει τα πάντα φίλτρα και τις πρίζες με ηλεκτρολόγο και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την εσωτερική καλωδίωση του σπιτιού μου. Οι τιμές μου επίσης είναι πολύ καλές SNR: 20 db και Attenuation: 9 db καθώς βρίσκομαι πολύ κοντά στο DSLAM της περιοχής που ανήκω(Φιλελλήνων). Έχω πάρει πολλές φορές τηλέφωνο στο 1212(αναγγελία βλαβών) και έχω επανειλημμένα δηλώσει το πρόβλημα μου μετά από πολύωρη αναμονή. Κουράστηκα με τα λόγια και γι’αυτό θέλω πράξεις και έργα!
Έχει και η υπομονή τα όρια της! Αναρωτιέμαι τελικά αν η εν λόγω εταιρεία πράγματι παίζει με την νοημοσύνη μας και μας θεωρεί ανόητους ή πολίτες τελευταίας κατηγορίας! Η καταγγελία μου θα κοινοποιηθεί στην ΕΕΤΤ και στον Συνήγορο του Πολίτη.Κάτι πρέπει να γίνει επιτέλους μ’αυτή την κοροϊδία.
Είναι τρομερά απαράδεκτο να πληρώνω για υπηρεσίες που δεν μου παρέχουν!

1 σχόλιο:

+Νάγια+ είπε...

η tellas οντως για μεγαλο χρονικο διαστημα αντιμετωπιζε σοβαρα προβληματα με τα καλωδια της, ενω το τμημα τεχνικων βλαβων δεν απαντουσε για πανω απο 1 μηνα...στη Θεσσαλονικη οπου βρισκομαι, πανω απο 4 ατομα ειχαν το ιδιο προβλημα και eκαναν λογο για καθυστερησεις στη συνδεση και χαλασμενα modem