26/12/07

Carrefour: παραπλάνηση σε θέματα τιμών


Θα ήθελα να καταγγείλω το Carrefour Πυλαίας Θεσσαλονίκης για παραπλάνηση σε θέματα τιμών, από την ταμπέλα του προϊόντος μέχρι το ταμείο. Σας εξηγώ το περιστατικό που συνέβη στις 23-12-2007 (ώρα 14.30'):

Αγόρασα ένα ανδρικό σακάκι, βλέποντας την τιμή 35€ που φαίνεται στην φωτογραφία που σας επισυνάπτω, ακριβώς πάνω από το σακάκι. Στο ταμείο μου χρέωσαν 50€ λέγοντας μου ότι ο συγκεκριμένος κωδικός τέτοια τιμή βγάζει. Πήγα στην Υποδοχή Πελατών για να μου δώσουν περισσότερες πληροφορίες. Η απάντηση που έλαβα ήταν ότι η τιμή που αναγράφεται στην ταμπέλα ήταν για όσους έχουν κάρτα Carrefour. Τόνισα ότι έως πρότινος το Carrefour είχε την κανονική τιμή (για όλους τους πελάτες) στην ταμπέλα, και με μικρότερα γράμματα σημείωνε την έκπτωση που θα είχαν οι κάτοχοι της κάρτας Carrefour. Τώρα η αναγραφόμενη τιμή ήταν κατά τα λεγόμενα τους η τιμή των κατόχων της κάρτας. Άρα ενώ ο τρόπος σήμανσης δεν άλλαξε, πως θα καταλάβαινε ο πελάτης ότι η αναγραφόμενη τιμή δεν είναι η τιμή για όλους όπως ίσχυε μέχρι πρότινος, αλλά θα ήταν η τιμή για τους κατόχους της κάρτας? Αν και αυτό από μόνο του αποτελεί παραπλάνηση η συνέχεια κάνει το θέμα ακόμη πιο προφανές.

Ρώτησα την κυρία που ήταν στην υποδοχή (ή οποία σημειωτέων δεν ήθελε με τίποτα να μου πει το όνομά της και δεν φορούσε σχετικό καρτελάκι) την εξής ερώτηση την υποβάλλω και στην ΕΚΠΟΙΖΩ:
"Το κατάστημα υποχρεούται να αναγράφει κάπου την τιμή για όλους τους πελάτες για κάθε προϊόν που πουλάει? Ή πρέπει να κάνει πράξεις ο πελάτης για να καταλάβει ποια θα είναι η τιμή για αυτόν εάν δεν έχει την κάρτα Carrefour?" Έκανα την συγκεκριμένη ερώτηση διότι ΔΕΝ ΑΝΑΓΡΑΦΟΤΑΝ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΟ ΠΡΟΪΟΝ Η ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ (δηλ. όσους δεν έχουν κάρτα Carrefour). Η κυρία αυτή δεν μπόρεσε να μου απαντήσει την ερώτηση και κάλεσε ένα πιο "υπεύθυνο" άτομο, το οποίο αφού έφτασε με μεγάλη καθυστέρηση, απάντησε στην πιο πάνω ερώτηση ότι "το κατάστημα θα μπορούσε να έχει και την τιμή για όλους". Στη συνέχεια με ρώτησε τι θα ήθελα επιπλέον, απάντησα τίποτα, απλώς να σταματήσω την παραπλάνηση, και έφυγα.

Σας επισημαίνω το θέμα, διότι δεν αφορά μόνο το συγκεκριμένο προϊόν, αλλά πιθανότατα πλήθος άλλων προϊόντων του Carrefour, για τα οποία ο πελάτης ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΤΙΜΗ. Παραπλανάται έτσι βλέποντας μόνο την χαμηλότερη τιμή, ΠΟΥ ΔΕΝ ισχύει όμως για αυτόν. Πολλοί δεν το ανακαλύπτουν ούτε μετά το Ταμείο!...

Δεν υπάρχουν σχόλια: