1/12/07

Αναληθής ο οδηγός κάλυψης υπηρεσιών broadband της forthnet

Πριν από 2 μήνες επέλεξα το πακέτο soho της forthnet, γνωρίζοντας ότι περίπου στα τέλη του Νοέμβρη θα έχω συνδεθεί με το ιδιόκτητο δίκτυο της εταιρίας, και πως θα αποδεσμευόμουν από το δίκτυο του ΟΤΕ, όπως ανέφερε το επίσημο site της forthnet.
Μετά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, η ημερομηνία της αναμενόμενης κάλυψης της γραμμής μου από το ιδιόκτητο δίκτυο της Forthnet μεταφέρθηκε 3 μήνες αργότερα, με αποτέλεσμα να πληρώνω κάθε μήνα 2 πάγια (της forthnet και του ΟΤΕ) για όσο καιρό καθυστερεί η αποδέσμευσή μου από το δίκτυο του ΟΤΕ.
Με e-mail που έστειλα στην Forthnet ζητώντας την διακοπή της σύνδεσής, μου απάντησαν πως για να γίνει αυτό πρέπει να πληρώσω τέλος διακοπής 70 ευρώ.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι κατά την επιλογή του φορέα adsl που έκανα, η εταιρία forthnet μου παρουσίασε ψευδή στοιχεία (όσων αφορά την ημερομηνία σύνδεσης της γραμμής μου στο ιδιόκτητο δίκτυό της).

Δεν υπάρχουν σχόλια: